Czytaj nas każdego dnia!

Pozycjonowanie lokalne - czy jest to rozwiązanie dla Ciebie?

Pozycjonowanie lokalne - czy jest to rozwiązanie dla Ciebie?

Właściciel każdego typu biznesu zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest dzisiaj promocja firmy w sieci. Każdego dnia z internetu korzystają miliony osób, które szukają w nim określonych produktów i usług. Firmowa strona internetowa czy profile w mediach społecznościowych to dziś tak naprawdę podstawy. Aby jednak czerpać faktyczne korzyści z posiadania takich narzędzi, należy zatroszczyć się o odpowiednie wypozycjonowanie naszej strony. Dzięki temu, pojawi się ona wysoko w wynikach wyszukiwania i stanie się lepiej widoczna dla użytkowników sieci. Kiedy jednak warto stawiać na pozycjonowanie lokalne?Pozycjonowanie lokalne - co to?

Pozycjonowanie jest procesem dobrze znanym wszystkim osobom, które posiadają własną stronę internetową. To przecież właśnie dzięki niemu, może się ona znaleźć wysoko w wynikach wyszukiwania. Oznacza to, że większa liczba naszych potencjalnych klientów dowie się o istnieniu naszej firmy oraz o oferowanych przez nas produktach lub usługach. Jeśli jednak działamy przede wszystkim na rynku lokalnym, nie ma większego sensu pozycjonować strony w tradycyjny sposób.

Lepszym wyjściem jest właśnie pozycjonowanie lokalne.

Czym się ono różni od typowego procesu pozycjonowania? Otóż po określeniu najważniejszych dla naszej strony internetowej fraz kluczowych, dodaje się do nich odpowiednią lokalizację. Może to być nazwa miejscowości, województwa czy dzielnicy miasta, w których działamy. Dla przykładu, jeśli prowadzimy warsztat samochodowy we Wrocławiu, fraza kluczowa pod którą będziemy pozycjonować naszą stronę może brzmieć "mechanik Wrocław".Pozycjonowanie lokalne - dla kogo?

Pozycjonowanie lokalne stron www

Jak sama nazwa wskazuje, pozycjonowanie lokalne to idealne rozwiązanie dla każdego biznesu, którego działalność ogranicza się do określonego rejonu. Prowadząc gabinet dentystyczny nie zależy nam przecież na tym, aby dowiedzieli się o nim użytkownicy z drugiego końca Polski. Chcemy zyskać uwagę przede wszystkim tych osób, które potencjalnie mogą stać się naszymi pacjentami, a zatem mieszkają w pobliżu gabinetu.

Pozycjonowanie lokalne nie jest natomiast dobrym pomysłem, gdy działamy na większą skalę. Prowadząc sklep internetowy i tak rozsyłamy nasze produkty pocztą lub kurierem. Nie przeszkadza nam zatem to, że nasz klient mieszka daleko od siedziby firmy czy jej magazynu. Wówczas, powinniśmy postawić na tradycyjne pozycjonowanie, które pozwoli nam wskoczyć na wyższe pozycje w wyszukiwarkach niezależnie od tego, gdzie aktualnie mieszka dany użytkownik.

Profesjonalne pozycjonowanie lokalne

Oczywiście pozycjonowaniem swojej firmowej strony internetowej można zajmować się na własną rękę. Zajęci prowadzeniem biznesu i jego ciągłym rozwojem, często nie mamy jednak zbyt wiele czasu na zadbanie o to, aby jego strona internetowa była widoczna w sieci. Tym samym znacząco ograniczamy nasze szanse na zdobycie szersze grona klientów.

Aby uniknąć tego błędu warto przekazać ten obowiązek profesjonalistom, którzy zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych zawodowo. Mają oni obszerną wiedzę oraz doświadczenie, dzięki którym rezultaty ich pracy realnie wpłyną na wzrost zysków generowanych przez naszą firmę. Taka inwestycja może się zatem okazać strzałem w dziesiątkę. A wydane na nią pieniądze, zostaną doskonale spożytkowane na naszą korzyść.

Sprawdź ofertę pozycjonowania lokalnego na fusionmarketing.pl

O nas

Polteczki, nowinki oraz garść przydatnej wiedzy. To wszystko znajdziesz na naszym portalu, do którego lektury serdecznie zapraszamy!